Klubbkläder

Karlskrona Jolleklubb har avtal om klubbkläder med Intersport där vi har en webbshop med KJKs sortiment. Du kan beställa kläder när det passar dig. Det finns dels bra kläder för jollesegling såväl som träning på gymmet och i löparspåret, dels plagg att stoltsera med på stan, på bryggan och på strandhuggen i sommar. Nu kan vi alla vara ambassadörer för KJK!

KJK KlubbkläderNågra exempel på klubbkläder som går att beställa.

Så här beställer du:

1. Spana in webbshoppen: https://team.intersport.se/karlskrona-jolleklubb
  2. Besök butiken i Amiralen och prova ut storlekar. På sommarhalvåret finns alla kläder längst ner till höger i butiken, på vinterhalvåret finns de på ”kontoret” en bit in på höger sida i butiken. Om du inte kan ha webbshoppen framme i mobilen, skriver du innan besöket upp vad modellerna heter. Det är inte säkert att du kan prova ett plagg av rätt färg, alla plagg finns inte i alla färger i alla storlekar.
  3. Beställ i webbshoppen, men se gärna först till att du valt att stötta Karlskrona Jolleklubb, se nedan. På de flesta plagg kan du välja till att få ditt namn tryckt på kläderna om du vill.
  4. Efter en vecka eller två kan du sedan hämta ut kläderna i Intersports butik i Amiralen köpcenter.

För ledare
För dig som är ledare och vill att det ska synas på dina plagg (överdelar), blir steg 3 för dessa plagg att du meddelar vår kontaktperson för klubbkläder vilka plagg och storlekar det handlar om. I nuläget får du får själv stå för kostnaden även för dessa plagg. På plaggen sätter vi ”Ledare” på ärmen, det blir mer flytvästvänligt. Nästa deadline för ledarbeställning är 15 april 2024.

Stötta Karlskrona Jolleklubb för alla dina inköp hos Intersport
Genom att lägga in Karlskrona Jolleklubb som ”Min förening” hos Intersport, kan du stötta vår ungdomsverksamhet utan att det kostar dig någonting. KJK får 3% av det du handlar för.

Så här gör du:

1. Gå till sidan https://www.intersport.se/club-intersport
  2. Om du redan är medlem väljer ”Logga in”. Om du inte är medlem väljer du ”Skapa konto/Bli medlem”.
  3. Under ”Mina uppgifter” och ”Butiker & förening” väljer du förslagsvis Karlskrona Amiralen som ”Min butik” och självklart Karlskrona Jolleklubb som ”Min förening”. Glöm inte att klicka på ”Spara”…

Kontaktperson för klubbkläder hittar du på sidan <STYRELSE>

KJK Klubbkläder ExempelYtterligare exempel från Karlskrona Jolleklubbs klädkollektion.

KARLSKRONA JOLLEKLUBB EST 1962